اصول اولیه خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

رابط کاربری وردپرس نسبت به طراحی وبسایت اختصاصی بسیار بهتر و راحت تر است چرا که سایت های اختصاصی نیاز به آشنایی با دانش برنامه نویسی دارند اما سایت های وردپرسی بسیار راحت تر هستند و منابع بسیار گسترده تری را دارا می باشند.

در صورت درنظر گرفتن سئو فنی در مراحل اولیه طراحی سایت و سئو داخلی در مرحله های بعدی، طراحی سایت ما به یک تجربه شکست خورده تبدیل می شود و عملا بدون کاربرد و بدون نتیجه محسوب می شود.

اما این قول را به شما می‌دهیم که آنقدر امنیت سایت شما را تامین کنیم که به راحتی و به سرعت سایت شما قابل هک کردن نباشد.

وب سایت شرکت شما تعیین کننده اعتبارتان نزد کاربران اینترنتی است. طراحی یک سایت حرفه ای، کسب و کاری کوچک را می تواند بزرگ تر جلوه دهد و اعتماد کاربر را دوچندان کند.

طراحی ظاهری سایت شما به صورت کاملا اختصاصی و جذاب و کاملا متناسب با حوزه کاری شما انتخاب و اجرا می شود.

اگر که پیشتر با ما همراه بوده باشید این را می‌دانید که ما تعرفه طراحی سایت خود را برای اولین بار در صفحه طراحی سایت در تهران منتشر کرده ایم که تعرفه موجود در این صفحه و صفحات دیگر یکی میباشد.

فروشگاه آنلاین خود را مشابه امکانات دیجی کالا راه اندازی کنید

کدپز مجموعه‌ای شامل متخصصان مختلف درزمینه‌های طراحی سایت، سئو و گرافیک می‌باشد.

امنیت : وب سایت های اختصاصی از امنیت بالاتری نسبت به قالب های آماده برخوردار هستند. امنیت سایت های وردپرسی و قالب آماده به دلیل تعدد در کد ها و گاها غیر اصولی بودن کد های قالب، می تواند دچار نقص شود و آسیب پذیری بیشتری در برابر حملات و ویروس ها داشته باشد.

در ادامه نکاتی که می تواند به شما در مسیر طراحی سایت کمک کند را بررسی می کنیم:

من قبلا با تمام سایت ساز ها کار کردم و این معایبی را که در این صفحه به شما میگویم را خودم به چشم خود دیده ام و قصد این را ندارم که سایت ساز ها را بد بدانم و پیشنهاد کنم که از آنها استفاده نکنید ، هرگز!

پیشنهاد ما به شما هاست وردپرس با لوکیشن آلمان از شرکت هاستینگ سون هاست است.

تنوع طرح ها : امروزه در هر حوزه ای که باشید اگر بخواهی با استفاده از قالب های آماده طراحی سایت خود را انجام دهید به راحتی می توانید تعداد بسیار بالایی قالب آماده پیدا کنید که از طریق آن ها می توانید طراحی سایت وردپرسی خود را انجام دهید.

اگر می خواهید کسب و کارتان را در اینترنت رشد و توسعه دهید.
با توجه به گستردگی کارها در حوزه های مختلف تابان شهر پکیج های مختلفی را برای هر حوزه با قیمت های متفاوت قرار داده تا افراد با توجه به نیاز آن را انتخاب کنند.

دومین مشکل سرعت ضعیف برخی از آنها است که این مشکل باز هم به دلیل پشتیبانی تمامی سایت های ساخته شده بر روی یک سرور میزبانی است.

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی محسوب می شود و نکات مهم زیادی دارد. برخی از افراد هنگام سفارش طراحی سایت به دلیل نا آشنا بودن با این حوزه ممکن است اشتباهاتی انجام دهند که در انتهای کار از سایت طراحی شده خود نتیجه مطلوبی نگیرند.

و پس از گذراندن دو بخش سئو قبلی یعنی سئو تکنیکال و سئو داخلی نوبت به سئو خارجی می‌رسد. زمانی که شما به صورت اصولی سئو داخلی سایتتان را قوی کردید و سایتتان را تشنه برای لینکسازی خارجی کردید، اینجا موقع لینکسازی خارجی است و اگر سایت شما سئو تکنیکال و سئو داخلی قوی داشته باشد با کمترین هزینه می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

علاوه بر این شما می توانید با انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بدون داشتن دردسرهای نصب قالب و سایر افزونه ها، یک وب سایت با پشتیبانی کامل تهیه کنید.

سئو تکنیکال ، مجموعه اقداماتی است که ما باید در داخل سایت خودمان انجام دهیم اما این به معنی لینک سازی داخلی نمیباشد. در سئو داخلی باید به سراغ بهینه کردن بخش های اصلی سایت برویم. برای مثال باید هاستی پر قدرت و پر سرعت را انتخاب کنیم تا در آینده یعنی زمانی که درخواست های کاربران بیشتر شد به مشکل بر نخوریم.

کافیست وردپرس را از مخزن اصلی خود دانلود کرده و از یکی از منابع معرفی شده، قالب مناسب خود را دانلود کنید.

در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی، داشتن یک سایت حرف اول و آخر را می‌زند. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفتید، فرم انتهای صفحه را همین حالا پرکنید

در غیر اینصورت اگر پس از عقد قرارداد قابلیتی بخواهید که در قرارداد ذکر نشده باشد، مورد درخواستی شما انجام نخواهد شد و طبق امکانات ذکر شده در قرارداد پیش خواهیم رفت.

بعد از آن نیاز به خرید هاست و دامنه کليک کنيد برای فعالسازی سایت و انجام آنچه را که آموخته اید دارید که این دو هزینه ای بین ۵۰۰ هزار تومان الی ۱/۵ میلیون تومان دارند.

البته این امر زمانی محقق می شود که طراحی سایت ما اصولی و با فناوری های به روز و تست شده طراحی وبسایت انجام شود.

دسترسی سریع و آسان به همه‌ی اخبار برای کاربران شما که تشنه اخبار روز دنیا هستند در عین افزایش اعتبار شما در بین آن‌ها

برای طراحی سایت آموزشی شما باید مشخص کنید که دقیقا چه چیز هایی می خواهید. مثلا آیا می خواهید سایتتان امکان برگذاری دوره به صورت آنلاین داشته باشد یا خیر، چون این موارد می توانند در زمان و هزینه طراحی سایت شما تاثیر بگذارند زیرا هر کدام نیازمند توسعه هستند.

در خصوص افزایش بازدید سایت من به شما سئو سایت را پیشنهاد میکنم که کمک بسیار زیادی به فروش شما می کند در خصوص سئو سایت می توانید با کارشناسان ما در تابان شهر در تماس باشید .

Report this wiki page